• ارسال
  • خبر بده
  • تغییرات

تراز لیزری 360 درجه زنیت

نو
آماده ارسال

قیمت: تومان 7,500,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
خرید محصول

تراز لیزری 360 درجه زنیت

شرکت توژال تجهیز در راستای توسعه برند صنعتی زنیت تراز لیزری 360 درجه را با کیفیت و دقت مناسب به بازار عرضه می کند. این ابزار پیشرفته و کاربردی با قابلیت های منحصر به فرد در حوزه های مختلف برای مشاغل حوضه ساختمان و مهندسین کاربرد دارد.

از مزایای این دستگاه می توان به جلوگیری از اتلاف وقت و بالا بردن دقت اشاره نمود. که برای تراز کردن سطوح مختلف در 360 درجه به صورت سه بعدی، عمود کردن سطوح به یک دیگر و ایجاد شیب به صورت خودکار استفاده می شود.

بررسی مشخصات فنی

تراز لیزری 360 درجه زنیت دارای 3 چشمی لیزر سبز رنگ کلاس 2 است. هر چشمی دارای 4 خط لیزری می باشد و در مجموع دارای 12 خط است. دستگاه هم در فضای داخلی ساختمان و هم در فضای بیرونی قابل استفاده می باشد. برد لیزر در محیط بیرون حداکثر 25 متر و در داخل ساختمان به 40 متر می رسد. کیفیت بالای ساخت در بدنه و اقلام همراه موجب افزایش طول عمر دستگاه شده است. دستگاه جهت افزایش مداومت کاری دارای 2 باتری لیتیوم آیون باظرفیت هر کدام 4000 میلی آمپر است. نشانگر هوشمند میزان شارژ باتری بر روی صفحه کلید قرار گرفته است. همچنین باتری ها با کابل تایپ c و شارژر مخصوص و کاملا استاندارد و در زمان کوتاه تر نسبت به مدل های مشابه شارژ می شوند.

جهت محافظت از اجزای داخلی دستگاه قفل پاندول در قسمت جلوی دستگاه درست در زیر چشمی تعبیه شده است. در قسمت صفحه کلید دستگاه، 3 دکمه دارد. دکمه میانی جهت تنظیم دستگاه در حالت های بهینه و چشمک زن و دو دکمه دیگر برای روشن و خاموش کردن لیزر های عمودی و افقی می باشند. دقت تراز دستگاه زنیت1/5 میلی مترمی باشد.

این دستگاه دارای جبران کننده خودکار است که برای تصحیح خط تراز تا زاویه 3 درجه کارایی به سزایی دارد و از این نظر دقت و حساسیت بالایی دارد. به محض آنکه دستگاه از حالت تراز خارج شود آلارم صوتی دستگاه به صدا در می آیدو شما را از تراز نبودن دستگاه مطلع می کند

دستگاه با توجه به اقلام و پایه های همراه قابل استفاده برای سطوح فلزی، ستون و دیوار و همچنین روی زمین می باشد.

مشخصات فیزیکی تراز لیزری 360 درجه زنیت :

وزن دستگاه 800 گرم.

دمای کارکرد منفی 10 درجه الی 50 درجه سانتی گراد.

مقاوم در برابر گرد وغبار.

ابعاد دستگاه.

ابعاد جعبه.

متعلقات دستگاه

جعبه مخصوص فایبر گلاس با کیفیت بالا از مواد درجه یک دارای دو دستگیره قابل حمل در جهات عمودی و افقی ، دو باتری لیتیومی اصلی بهمراه کابل تایپ c و شارژر مخصوص، پایه رو میزی، پایه مگنتی و دیواری، پایه رومیزی قابل تراز و اتصال به سه پایه، ریموت جهت کنترل از راه دور و دفترچه راهنما می باشد.

 

 

 

 

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!