• ارسال
  • خبر بده
  • تغییرات

متر لیزری 40 متری دیجیتال مایلسی مدل dt11 (تیتانیوم)

نو
آماده ارسال

قیمت: تومان 1,900,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
خرید محصول

متر دستی و متر لیزری Mileseey DT11 دیجیتال:

متر لیزری Mileseey DT11 تیتانیومی محصول شرکت مایلسی و ساخت کشور چین است. متر لیزری مایلسی دو ابزار اندازه گیری در یک دستگاه است که قابلیت استفاده به‌عنوان متر نواری و متر لیزری را دارد. این دستگاه دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که برای کاربردهای گسترده مثل اندازه‌گیری اتاق‌ها، کارخانجات، انبارها و پروژه‌های ساختمانی مناسب می‌کند. متر لیزری Mileseey از انواع واحدهای متریک و امپریال (متر، فوت و اینچ) پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه امکان تغییر مبدا از ابتدا و انتهای دستگاه و اندازه گیری ممتد را دارد. متر DT11 برای استفاده در محیط‌ های داخلی و خارجی طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند فاصله‌، مساحت و حجم، ارتفاع و فیثاغورث (دو نقطه ای)  را اندازه گیری و محاسبه کند.

این دستگاه با قابلیت‌های پیشرفته و طراحی مقاوم، انتخابی عالی برای اندازه‌گیری‌های دقیق و کارآمد  است.

DT11 مایلسی دارای پنج دکمه است. اولین دکمه در کنار سوکت شارژ که با نگه داشتن آن به مدت چند ثانیه دستگاه روشن می شود. سه دکمه دیگر در کنار دستگاه طراحی شده است. دکمه سمت راست برای تغییر واحد، دکمه وسطی برای اندازه گیری و دکمه اخری برای روشن و خاموش کردن لیزر است.

ویژگی‌های کاربردی متر دستی و لیزری mileseey DT11:

وزن: 300 گرم

ابعاد:  85*56*81 mm

طراحی دو در یک:  متر نواری برای اندازه گیری برد کوتاه تا پنج متر با جنس تیتانیومی و متر لیزری برای اندازه گیری های حداکثر تا برد 40 مناسب می باشد.

صفحه نمایش HD:  دستگاه متر لیزری Mileseey DT11  دارای صفحه نمایش دیجیتال دارای نور پس زمینه است که باعث آسان شدن خواندن مقادیر در نور کم برای کاربران می شود.

دقت بالا:  دقت متر لیزری Mileseey DT11تا mm ±2 و دقت متر نواری تا mm1.5 می باشد که اندازه گیری دقیق با کم ترین خطا را تضمین می کند.

استاندارد ضد آب و گرد و غبار:  IP 56

نوع باتری: وجود باتری لیتیومی قابل شارژ با کابل تایپ c با کیفیت اندازه گیری تا 5 ساعت را تضمین می کند.

انواع دیگر این متر لیزری را می توانید در سایت توژال تجهیز برای بررسی و مقایسه مشاهده کنید.

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!