• ارسال
  • خبر بده
  • تغییرات

تراز لیزری سندوی مدل 311G

نو
دسته: 8 فروش موفق Brand: سندوی
آماده ارسال

قیمت: تومان 1,750,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
خرید محصول

بررسی مشخصات ترازلیزری سندوی 311G

برند SNDWAY یک برند درجه یک، با کیفیت و دقت بالا در تولید ابزارآلات دقیق اندازه گیری می باشد. تخصص این برند در تولید ابزار دقیق لیزری است. ترازلیزری سندوی 311G یکی از محصولاتی است که با نور لیزر سبز و برد 20 متر و دقت 0/3 میلی متر و پایه آهنربایی بسیار قوی برخوردار است. برای کارهای سنجش از دور و تراز کردن در ساختمان‌ها، صنعت ساخت و ساز و دیگر موارد استفاده می‌شود. از دیگر مشخصات این تراز لیزری میتوان به ضد رطوبت و ضد گرد و غبار، کلید قفل کردن تراز، قابلیت نصب روی سه پایه، قابلیت پیچ کردن سه پایه روی گچ یا چوب یا کناف، خودتراز اتوماتیک تا 4 درجه، وزن پایین و حمل آسان و مصرف کم باتری می توان اشاره کرد. این تراز لیزری دارای قابلیت تنظیم سرعت چرخش است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرعت چرخش را برای حرکت به سمت دیگری تنظیم کند.  دارای گواهی نامه استاندارد CE(استاندارد اتحادیه اروپا)، استاندارد FCC(استاندارد قاره آمریکا) می باشد.

ویژگی های ترازلیزری سندوی 311G:

وزن: 250 گرم.

ابعاد: ۶*۷*۷ سانتی‌متر.

برد تفکیک خطی: حداکثر 20 متر.

دقت تراز: ± 0.3 میلی‌متر در هر متر.

خط لیزری: یک خط افقی و یک خط عمودی (صلیبی).

منبع تغذیه: این تراز لیزری دارای باتری لیتیوم-یون داخلی 3.7 ولت است که برای استفاده طولانی مدت و تبدیل شدن به یک تراز لیزری پر قدرت، ایده‌آل است.

خطوط لیزری: این تراز لیزری دارای یک خط عمودی و یک خط افقی است که تشکیل یک خط صلیبی می‌دهند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با دقت بالا، خطوط را تراز کنند.

متعلقات دستگاه :

کیف برزنتی، پایه مگنتی و دفترچه راهنما.

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!