• ارسال
  • خبر بده
  • تغییرات

کنترلر اندروید مدل p9 lll

نو
ارسال از 1 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول

قیمت: تومان 17,000,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
خرید محصول

کنترلر اندروید مدل p9lll

کنترلر اندروید مدل p9lll ساخت ژئو الکترون ، یک کنترلر مناسب با امکانات عالی که برای اکثر کارهای کارگاهی و تقریبا تمام کارهای عمومی گزینه ای مناسب است. و بسیاری از برندهای گیرنده های ایستگاهی از این کنترلر بهره می برند ( foif , e survey , gintec , atlas A20 و …).

کنترلر اندروید مدل p9lll خود یک گیرنده تک فرکانس با قابلیت دریافت تصحیحات از ماهواره های gps , glonass , beidou  است. مجهز به  ماژول های ارتباطی بلوتوث  ورژن 4 و همچنین wifi و hotspot می باشد .

16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت می تواند فضای کافی برای ذخیره سازی را برای کاربر فراهم کند . 54 عدد کلید تعبیه شده در  کیبورد کنترلر اندروید مدل p9 lll  دسترسی و استفاده هرچه راحت تر را مهیا می کند . همچنین با دوربین 13 مگاپیکسلی این کنترلر می توانید عکس های با کیفیت از محیط پروژه های خود تهیه کنید . باتری دستگاه می تواند 3 الی 5 روز کاری دوام بیاورد صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولیشن بالا ماژول سیم کارت 4g قابلیت شارژ سریع با کابل type c از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند . ورژن اندروید 9 انواع برنامه های اندرویدی گیرنده های ایستگاهی و همچنین برنامه متر لیزری و دیگر برنامه های اندرویدی  را به راحتی پوشش می دهد  .

ابعاد دستگاه  215 & 82 & 26 میلی متر است وزن آن 470گرم ، بدنه در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متری مقاوم شده و دارای استاندارد بالای ضد آب و گرد و غبار ip67 است .

 

هولدر نگهدارنده کنترلر را از اینجا ببینید …

 

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!